دیلی جالب

۱۳۸۸ اسفند ۲۳, یکشنبه

اس ام اس سركاري


یه معادله خیلی جالب سن خودت رو ضرب در ۴ کن. با ۱۴ جمع کن. حالا تقسیم بر ۳ کن. بعد اینکه نتیجه رو به دست آوردی، برای اسگل بعدی بفرست

اگه بگم عاشقتم، اگه بگم دیوونتم، اگه بگم برات می میرم، اگه بگم نمی تونم فراموشت کنم، اگه بگم همه زندگیمی، روت زیاد می شه

قلب من، دل من، خون تو رگهای من، نفس من، جیگر من، خلاصه… همه وجودم درد می‌كنه، باید برم دكتر ببینم چرا اینطوری شدم

بیا مثل دوتا كبوتر پر بكشیم بریم روی بلندترین درخت لونه كنیم… بعد تو تخم بذار، منم میرم گوجه بخرم املت بخوریم

مثل شقایق زندگی کن ، کوتاه اما زیبا ، مثل پرستو ، فصلی کوچ کن ، اما هدفمند ، مثل پروانه بمیر ، دردناک اما با عشق ، مثل خر عرعر کن ، بلند اما شمرده و خوانا!!!!

یه ضرب المثل نمیدونم كجایی میگه كه به هیچ كس به جز خودت و خرت اعتماد نكن منم به جز خودم و خودت به هیچ كس اعتماد نمیكنم

زندگی قشنگه اگه با تو باشه… مرگ قشنگه اگه برای تو باشه… دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه… من قشنگم اگه با تو باشم… اما تو هر کار بکنی قشنگ نمیشی پس بیخود زور نزن

روی سنگ نوشتم دوستت دارم همون سنگ بخوره توی سرت كه این چیزا حالیت نمیشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر