دیلی جالب

۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه

اس ام اس و جوک

يارو 10 نفرو حریف بوده 11 نفر میریزن سرش پدرشو در میارن

یک روز یه نفر بغل دوست دخترش نشسته بوده دستشو میندازه دوره گردن دوست دخترش میگه عزیزم میخوای گردنتو بشکونم.

یک روز یه نفر به اداره هواشناسی زنگ میزنه میگه از شما خیلی تشکر میکنم میپرسن برای چی میگه واسه اینکه دیروز هوا خیلی خوب بود ...

ماشین پیکانی با شماره پلاک تهران ص از چراغ قرمز رد می شه , پلیس که خنگ بوده آژیر کشان دنبالش می افته و پشت سرهم داد می زد : تهران صلی الله علیه و آله بزن کنار

يارو داشته فیلم ترسناک میدیده زنگ میزنه 110 قاتل رو لو میده.

یه روز غضنفر با دوستاش می ره کوه. شب که می خوابن یه صدایی میاد که می گفت: جورج ، جورج ... . صبح که بیدار میشن میبینن غضنفرو گرگ خورده.

يارو میره دستشویی هر چی زور میزنه آروق میزده . به خودش میگه نکنه بر عکس نشستم!

یه روز دو نفر میخوان روپشت بوم بخوابن سر وسط خوابیدن دعواشون می‌شه!

شب اول قبربه يارو میگن امام اولت کیه میگه میشه راهنماییم کنید میگن همون که شمشیرداشت آدم خوب و مهربونی بود به بیچاره ها پناه میداد میگه: ها فهمیدم جومونگ

يارو یه پری دریایی می بینه ازش خواستگاری می کنه پری دریایی می گه : من که آدم نیستم. يارو می گه : حالا فکر کردی من آدمم؟!!!

يارو میمیره وصیت میکنه که رویه قبرم آب صابون بریزید هرکس رد میشه لیز بخوره بیفته بخندم روحم شاد بشه يارو تو اتوبوس يه دختره خوشگل رو ميبينه،‌ پياده که ميشه شماره اتوبوس رو بر ميداره!

يارو مياد تهران،‌ يه دختر خوشگل ميبينه،‌ بهش ميگه:‌ خانم اين دوست دختر که ميگن شمايين؟!

يارو يه سکه اززير خاک پيدا ميکنه، روش نوشته بوده تاريخِ ضرب: 200 سال قبل از ميلاد!

دوست دارم يه سنگ بردارم و روي اون بنويسم:دلم برات تنگ شده و اونو محکم بکوبونم توي سرت تا بفهمي که فراموش کردن من چقدر دردناکه


فرشتگان از خدا پرسيدن: خدايا تو که بشر رو انقدر دوست داري چرا غم را آفريدي ؟ خدا گفت : غم را به خاطر خودم آفريدم چون اين مخلوقه من تا غمگين نباشه به ياد خالقش نمي افته


علم ثابت کرده که شکر در آب حل ميشه.پس هيچوقت زير بارون راه نرو چون شيرين ترين دوستمو از دست مي دم


زندگي اجبار است مرگ اخطار است دوستي فقط يکبار است اما جدايي بسيار است


اگه بگي دوستم نداري جوجو مي شم ميرم تو باغچه و اونقدر جيك جيك ميكنم تا پيشي بياد منو بخوره


من آهنگ قريب روزگارم -غمی در انتهاي سينه دارم -تمام هستي ام يك قلب پاك است -كه آن را زير پايت می گذارم


زندگي رسم خوشايندي نيست
زندگي اجبار است
لاجرم بايد زيست


سلام،ميدوني رفيق؟ اگه حماقت وجود نداشت دانايي هم معني نداشت. اگه زشتي نبود زيبايي هم بي معني بود. ميبيني؟ دنيا به تو هم نياز داره


ميخواستم تصوير با تو بودن را نقاشي كنم، ديدم فاصله بينمان در ورق جا نميشود، كمي نزديكتر بيا ميخواهم با تو بودن را حس كنم


ابوريحان بيروني در بستر مرگ بود كه پسرش بهش گفت تو اين لحظه اخر چه كاري ميخواي برات انجام بدم ان دانشمند بزرگ به فرزندش چنين گفت ...مربا بده بابا....؟؟؟


بچه بوديم دخترا عاشق عروسک بودن و پسرا عاشق مردهاي قوي ......بزرگ شديم دخترا عاشق مرداي قوي شدن و پسرا عاشق عروسکا


ای اصفهانی خسیس...ای رشتی بی غیرت...ای تهرانی بی معرفت...ای ترک گیج...ای لر بی شخصیت....چرا یه اس ام اس برام نمی فرستی؟!


بوس تنها تصادفيست كه پليس نداره- بغل تنها پاركينگيست كه جريمه نداره پس بیا تو پاركينگ تصادف كنيم!


بني آدم اعضا يکديگرند که مثل سگ بهم مي پرند چو عضوي بدرد آورد روزگار که پنچر شود چرخ آموزگار تو کز محنت ديگران بي غمي گمونم پسر عمه شلغمی


مثل ستاره ها می مونی مثل اونا دست نيافتنی مثل اونا دوست داشتنی اما يک فرقی با اونا داری که اونا خيلی زيادن اما تو تکی



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر